وانت بار تلفنی ملاصدرا

زمانی که قصد اسباب کشی دارید به یک باربری مطمئن نیاز دارید تا تمام کارهای اسباب کشی را به صورت صفر تا 100 و به نحوی کاملا تضمینی انجام دهد. یک باربری که در زمان مناسب بتواند اثاثیه را جا به جا کند و تمام استرس و نگرانی های ناشی از اسباب کشی را برای شما عزیزان از بین ببرد. اگر در منطقه ملاصدرا یا مناطق اطراف آن سکونت داشته باشید یا بدون شک از دوست و آشنا نام باربری ملاصدرا و خدمات بی نظیر آن به گوشتان خورده است باربری ملاصدرا با توجه به خدماتی شامل، مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه به روش های مختلف و طبق تجربه و تخصص، به کارگیری ماشین های مجهز و مدرن، نیروهای کاربلد و ماهر، کارشناسانی متخصص و با تجربه توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

هزینه باربری

تمام هزینه های باربری، با کمترین قیمت طبق نرخ اتحادیه از مشتری دریافت می شود ولی برای هزینه دقیق باید کارشناسان در محل حضور یابند با توجه به میزان اسباب و اثاثیه، تعداد کارگرهای فعال، مسافت تا مقصد، چینش وسایل در مقصد و … قیمت تعیین می شود.

در کل می توان گفت که با سپردن بسته بندی اثاثیه به وانت بار تلفنی ملاصدرا از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.

  1. کاهش زمان برای اسباب کشی
  2. کاهش احتمال آسیب به بار و اثاثیه
  3. بسته بندی وسایل حساس و قیمتی به روش های اصولی برای حفاظت بیشتر
  4. سرعت بالا و دقت عمل زیاد در امر حمل بار، بسته بندی و چیدمان اثاثیه در مقصد
  5. کاهش میزان استرس و خستگی ناشی از اسباب کشی.

اگر قصد جا به جایی یا اسباب کشی وسایل منزل، اداره، ساختمان اداری، ساختمان تجاری، مغازه و یا هر جای دیگر دارید می توانید تمام خدمات بسته بندی، جا به جایی وسایل و انتقال آن به مقصد، را به باربری ملاصدرا بسپارید. باربری ملاصدرا به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز تهرانی می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *