وانت بار تلفنی سپاه

وانت بار تفلنی سپاه یکی از شرکت های وانت بار تحت نظارت جنت بار گلستان است که با داشتن چند سال سابقه طولانی و بهره گیری از کادری مجربه و کار آزموده توانسته در طول چندین سال فعالیت خود رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این وانت بار قادر است که اسباب و اثاثیه سبک و سنگین را در این محدوده با بالاترین کیفیت و پایین ترین جا به جا کند.

وانت بار تلفنی سپاه در مرکز شهر تهران قرار دارد اگر در آن منطقه ساکن هستید و قصد حمل و نقل وسایل منزل، اداره ، ساختمان  تجاری و … را دارید می توانید با وانت بار سپاه تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

خدمات وانت بار سپاه

انواع خدماتی که وانت بار میدان سپاه با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید به شرح ذیل است.

  1. بسته بندی درست و اصولی وسایل منزل مانند: وسایل حساس آشپزخانه، مبلمان، مبلمان اداری، کمد، رخت و خواب، لباس  و …
  2. خدمات شبانه روزی  به صورت 24 ساعته
  3. مشاوره رایگان جهت اثاث کشی
  4. انتخاب مناسب ترین سرویس جهت حمل بار
  5. به کارگیری افرادی زرنگ، حواس جمع و خوش برخورد
  6. تعهد به انجام کار

مزایای وانت بار تلفنی سپاه

از جمله مزایای بارز وانت تلفنی سپاه، این است که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز تهرانی می باشند. هر موقع که نیاز به اسباب کشی داشته باشید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با وانت بار کاج تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر مشاوره رایگان در خصوص بسته بندی کردن وسایل، زمان حمل اثاثیه را نیز برای شما تعیین کنند.

از دیگر مزایای خدمات وانت بار تلفنی سپاه، ارائه مشاوره رایگان جهت بسته بندی وسایل، انتخاب بهترین وسیله جهت حمل بار و قیمت پایین است. پس اگر به دنبال یک وانت بار با قیمت ارزان می گردید تنها کافی است که با وانت بار سپاه تماس بگیرید.

اطمینان از سالم بودن وسایل

کارشناسان و کارگران ماهر این شرکت با توجه به سابقه کاری و تجربه چندین ساله، می توانند اثاثیه و لوازم منزل و اداره شما نظیر مبلمان را با روش های مدرن با استفاده از کارتن های محکم و چندلایه، فوم، روکش سلفون، انواع چسب و ضربه گیرها به نحوی کاملا حرفه ای بسته بندی کنند.

پس یقیق داشته باشید که کارکنان توامند ما اسباب و اثاتیه شما مشتریان عزیز را با تضمین سالم بودن به بهترین شکل ممکن در سراسر شهر تهران و شهرستان های همجوار جابه جا می کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، جنت بار گلستان، با بهره گیری از کادری مجربه و کاربلد، از ماشین های مناسب باربری جهت حمل وسایل سنگین مانند یخچال، بوفه، ظروف حساس و شکستنی استفاده می کند.

جمع بندی

جمع بندی اگر قصد باربری یا اسباب کشی دارید و تجربه کافی در این زمینه ندارید و یا می خواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید و یا به هر دلیلی نیاز به خدمات حمل و نقل در محدوده میدان سپاه دارید، وانت بار تلفنی سپاه با بهره گیری از خودروهایی مانند وانت و نیسان  قادر است که به صورت 24 ساعته بهترین خدمات را جهت حمل اثاثیه شما همشهریان عزیز تهرانی انجام دهد. در واقع وانت بار تلفنی سپاه  سریع ترین و آسان ترین راه حل را برای جابجایی آسان و بدون استرس فراهم می کند

به ما اعتماد کنید. منتظر تماس شما هستیم.

شماره های تماس :

09126474991
09193242007
44472855
44475371
44476149

افتخار جنت بار گلستان اعتماد شما مشتریان عزیز است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *