وانت بار تلفنی درختی

بدون شک در هر صنفی که باشید اگر قصد جا به جایی و اسباب‌کشی خانه یا محل کار خود را داشته باشید به یک باربری نیاز دارید. یک شرکتی که حمل و نقل را با بهترین نحو ممکن انجام داده و قیمت مقرون به صرفه‌ای از مشتری دریافت کند.

اما چگونه می‌توان یک باربری با سابقه درخشان و هزینه کم را پیدا کرد؟ کاری ندارد کافی است تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود را بردارید و در گوگل یک جستجویی کنید گوگل عزیز در صفحه اول باربری درختی، که تحت نظر شرکت جنت بار گلستان قرار دارد در نتایج خود نشان می دهد. وانت بار تلفنی درختی با سابقه 23 سال فعالیت در جنت آباد و تمامی مناطق تهران، یکی از بهترین باربری‌های دارای مجوز رسمی حمل و نقل کالای شهری و بین شهری می‌باشد. 

خدمات وانت بار تلفنی درختی

شرکت باربری درختی خدماتی همچون مشاوره‌های رایگان، بیمه تمام اثاثیه کوچک و بزرگ، بسته بندی وسایل از حساس و قیمتی تا سنگین و با ارزش، کمک در چینش اثاثیه در مقصد، جابه جایی درست و اصولی، ارائه بیمه نامه معتبر، به کارگیری ماشین‌های مجهز و… را با کمک کارگران مجرب و حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد. اتوبار و باربری درختی برای مواقع ضروری و در صورت نیاز، کانکس هایی را به عنوان انبار در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا آسیبی به لوازم و اثاثیه شما وارد نشود.

جمع بندی

وانت بار درختی در خیابان درختی یکی از خیابان‎های تجاری، مسکونی شهرک غرب تهران قرار دارد که به صورت شبانه روزی آماده حمل و نقل هرگونه اسباب و اثاثیه  به تمام نقاط استان تهران و شهرستان‌ خواهد بود. پس کافی است با وانت بار تلفنی درختی تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل حضور یابند بررسی‌های لازم را انجام دهند و زمان مناسب اسباب کشی را برای شما عزیزان با صرف کمترین هزینه تعیین کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *