وانت بار تلفنی اختیاریه

حتما تا بحال برایتان بارها پیش آمده است که بخواهید وسایل کوچک مانند یک دست مبلمان، چند تیکه فرش، یخچال، لباس شویی و یا هر وسیله کوچک دیگری را از جا یی به جایی دیگر انتقال دهید خب برای این کار نیازی به ماشین حمل بار بزرگ مانند کامیون، خاور، ایسوز و … ندارید یک وانت بار یا نیسان بار می تواند بهترین گزینه برای جا به جایی وسایل باشد. بر همین اساس، وانت بار تلفنی اختیاریه واقع در منطقه 3 شهرداری تهران، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به تمام مناطق اختیاریه و سایر مناطق اطراف آن است.

باربری اختیاریه

باربری اختیاریه که در خیابان اختیاریه منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است. با به کارگیری افرادی مجرب و کارآزموده، می تواند تمام اسباب منزل، اداره و یا هر جایی که شما بخواهید با استفاده از جدیدترین و نوین ترین روش های روز دنیا بسته بندی کرده و با وانت و نیسان آن را به هر جایی که شما بخواهید جا به جا کند.

بسته بندی اصولی

هر چقدر بسته بندی درست و اصولی باشد هنگام جا به جایی برای وسایل مشکلی پیش نخواهد و نگران شکستن یا خراش برداشتن وسایل نخواهیم شد. وانت بار تلفنی اختیاریه با ارائه بهترین خدمات بسته بندی مانند کارتن های محکم و چند لایه، فوم، چسپ، ضربه گیرهای محکم و چند لایه به شما اطمینان می دهد که یک اسباب کشی مطمئن خواهید داشت. پس با باربری اختیاریه نگران اسباب کشی نباشید فقط کافی است به ما اعتماد کرده و ما را انتخاب کنید ما به شما تضمین می دهیم که لبخند رضایت را بر لبان شما عزیزان بنشانیم.

هزینه اسباب کشی

تمام هزینه های اسباب کشی مطابق نرخ اتحادیه و گاهی اوقات بنابر شرایطی زیر نرخ اتحادیه از مشتری دریافت خواهد شد. پس به هیچ نگران هزینه نباشید هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *